{شما با استفاده از دستگاه های زیر که سالن تناسب اندام پری آریایی در اختیار شما قرار میدهد به وزن دلخواهتان خواهید رسید}


1-سونا:
گرمای زیاد موجود در سونا باعث افزایش دمای بدن میشود و در نتیجه مدتی که فرد در داخل سونا قرار دارد مقدار زیادی آب ازراه تعریق از دست می دهد . بنا براین وزن زیادی را این مدت از دست می دهد . این کاهش وزن، کاهش چربی بدن می باشد ، چربیها شروع به نرم شدن می شوند در کنار آن حجم آب میان بافتی که ذخیره شده به وسیله عرق از بدن دفع می شود . برای افرادی که وزن بالایی دارند و قادر به ورزش کردن نیستند و یا زانو درد دارند بسیار عالی می باشد.



2- تشکهای برقی ( ترمودرمی ) :
این روش هم درست مثل روش قبلی شروع به کم شدن آب میان بافتی بدن و نرم شدن چربیهای انباشته و سلولیت های میان بافتی بدن می شود .


3- دستگاه الکتریکی (فارادیک ):

این روش جدیدتر از انواع دیگر است . این دستگاه دارای پدهایی مانند دستگاه نوار قلب است که به نقاطی دیگراز بدن وصل می شود و عضلات آن ناحیه را وادار به انقباض و فعالیت می کند، فرد با اراده خود عضله را منقبض و آن را وادار به فعالیت می کند. از این روش کسانی استفاده می کنند که تنبل هستند و حوصله تحرک و فعالیت ندارند و یا افرادی که تحرک فیزیکی آنها توسط پزشک منع گردیده است . تمام چربیهای که توسط دستگاهای بالا خورد شدن و نرم شدن توسط این دستگاه از بین می رود در کنار آن :‌اشتهای کاذب را گرفته  چربیهای کهنه در بدن را از بین می برد


 4- ماساژ (ویبراتور یا جی فایو ) :
در این روش از طریق دست یا تسمه های لرزاننده ، منطقه مورد نظر بدن را ماساژ می دهند .این روش در رفع سلولیت می تواند موثر باشد و به صورت موضعی در بدن و روی همان نقطه که شخص بخواهد کار می کند .


5- دستگاه ویبره کریزی                   


نه تنها باعث چربی سوزی و کاهش وزن شده بلکه در کاهش استرس و رفع خستگی بسیار مو ثر می باشد و این احساس ریلکس بودن را برای تمام عضلات بدن شما فراهم می کند..... همچنین دستگاه ویبره کریزی باعث افزایش گردش خون، مبارزه با تراکم استخوان، افزایش سوخت و ساز و افزایش استقامت بدن و کاهش دردهای حاد و مزمن می شود. برای کسانی که علاقه مند به ظاهر و به همان اندازه سلامت خود هستند، دستگاه کریزی  یک وسیله ورزشی استثنایی است....


تحقیقات نشان می دهد که  Crazy  باعث تقویت سلول های بدن به دلیل تکرار خودکار رفلکس کشش در ماهیچه ها می شود. اعمال ویبره به بدن شما باعث بهبود گردش خون، سیستم عصبی و عضلات بدن شما به میزان چشمگیریی می شود. دستگاه ویبره کریزی دارای رنج وسیع ایی از حرکات بوده که نقش بسیار خوبی را در از دست دادن وزن به طور طبیعی بازی می کند.